status Time to grow up

Afgestudeerd: Communicatie HBO, Hogeschool Leiden.

Nu ik alles over communicatie weet (of hoor te weten), moest ik mijn blog toch écht over zetten van Tumblr naar WordPress. Een stuk professioneler en minder ‘hipster’. Ik ben ooit een blog begonnen voor een schoolopdracht, net zoals ik accounts moest aanmaken voor allerlei andere socialmediakanalen. Gewoonweg om er kennis mee te maken en op de hoogte te blijven van de nieuwste trends, tools enz. Als communicatieprofessional moet je natuurlijk wél alles over social media weten. Later vond ik het vooral leuk om het aan te houden: zo bleef ik veel beter op de hoogte van alles binnen de communicatiewereld en ‘dwong’ ik mezelf om op zoek te gaan naar interessante nieuwtjes.

Sinds begin 2014 heb ik mijn blog levend gehouden op Tumblr, and now it’s time to grow up for CommunicatiooonzWordPress it is!

Leave a Reply

