Creëer naamsbekendheid met native advertising

Vandaag las ik een artikel op Adformatie. Steeds meer bedrijven hebben ontdekt dat native video’s werken en plaatsen dit op social media. Hiermee wordt meer interactie gecreëerd dan bij andere posts die zij plaatsen.

Native video's Facebook

Een video van een bedrijf deel je als consument niet gauw, maar als het niet direct gericht is op reclame maken dan heb je kans dat mensen het eerder delen. Met een ludieke actie of een mooie boodschap kom je al heel ver.

Om dit te bedenken en het tot een succes te maken moet je wel een creatief marketingcommunicatieteam nodig hebben en loyale volgers/klanten hebben. Maar ook voor de uitvoering heb je goede cameramannen etc nodig. Zorg ervoort dat jij als consument dit filmpje met je vrienden zou willen delen! Dan is dit een goede investering voor je naamsbekendheid.

Ik denk dat als je native advertising goed gebruikt, of dit nu via video’s of met iets anders is, dat vooral je naamsbekendheid omhoog kan gaan én dat je meer gunfactor tegenover de buitenwereld kunt creëren.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s