De beste corporate story: LEGO

Je corporate story is het verhaal over je merk, het verhaal waardoor het merk bij de consument gaat leven. Vaak heeft zo’n story een hoofdpersoon, een tegenslag en een helper. Dit maakt het waardoor je meeleeft met de hoofdpersoon, en dus meeleeft met het merk.

Een corporate story is een goede manier om je merk een gunfactor mee te geven. Dit zijn mijn 2 favoriete corporate story’s:

LEGO

Een corporate story wordt zelden via een animatie of video verteld, maar het wordt wel steeds vaker gedaan omdat bedrijven het nut ervan inzien. Vele bedrijven zetten een dergelijke corporate story op hun website in tekstvorm. Hertog Jan is hier een goed voorbeeld van.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s