Hema: nieuwe Pasen-strategie nu al aan de schoen gelapt?

Zoals GeenStijl schreef: ophef in de polder, door de Hema-folder die deze week op de deurmat ligt. Vrolijk Voorjaar ipv Vrolijk Pasen. De NPO stuurde iemand naar het hoofdkantoor van de HEMA, om te vragen aan de persvoorlichter hoe het zit met die folder. En wat blijkt? Het woord “Pasen” is aanstootgevend voor sommige mensen.

Bekijk het interview van GeenStijl.

Na een kijkje op de Facebookpagina van Hema blijkt niet iedereen op de marketing & communicatie afdeling zich hieraan houdt, of is Pasen gewoon aanstootgevend voor degene achter de folder? Deze werknemer van de Hema heeft de email marketeer (bekijk hier de nieuwsbrief) en de social media stagiaire in ieder geval nog niet ingelicht of overgehaald. Hoe serieus is deze nieuwe strategie door de Hema genomen?

Lekkere paas-traktatietip: deze overheerlijke meringuettes en meringues, verkrijgbaar in de smaken vanille, citroen, aardbei en chocolade. Welke smaak kies jij?

Geplaatst door HEMA op dinsdag 15 maart 2016

Alle kleintjes op hun paasbest bij HEMA. Zoals in dit vrolijke denimjurkje. Kijk voor nog meer leuke babykleding op http://www.hema.nl.

Geplaatst door HEMA op woensdag 16 maart 2016

Bij een vrolijk Pasen hoort feestelijke nail art. Tover je nagels om tot paaseitjes met de tutorial van Olga op ons blog. http://blog.hema.nl/tutorial-voor-feestelijke-paasnagels

Geplaatst door HEMA op woensdag 16 maart 2016

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s