Hema: nieuwe Pasen-strategie nu al aan de schoen gelapt?

Zoals GeenStijl schreef: ophef in de polder, door de Hema-folder die deze week op de deurmat ligt. Vrolijk Voorjaar ipv Vrolijk Pasen. De NPO stuurde iemand naar het hoofdkantoor van de HEMA, om te vragen aan de persvoorlichter hoe het zit met die folder. En wat blijkt? Het woord “Pasen” is aanstootgevend voor sommige mensen.

Bekijk het interview van GeenStijl.

Na een kijkje op de Facebookpagina van Hema blijkt niet iedereen op de marketing & communicatie afdeling zich hieraan houdt, of is Pasen gewoon aanstootgevend voor degene achter de folder? Deze werknemer van de Hema heeft de email marketeer (bekijk hier de nieuwsbrief) en de social media stagiaire in ieder geval nog niet ingelicht of overgehaald. Hoe serieus is deze nieuwe strategie door de Hema genomen?

Lekkere paas-traktatietip: deze overheerlijke meringuettes en meringues, verkrijgbaar in de smaken vanille, citroen, aardbei en chocolade. Welke smaak kies jij?

Geplaatst door HEMA op dinsdag 15 maart 2016

Alle kleintjes op hun paasbest bij HEMA. Zoals in dit vrolijke denimjurkje. Kijk voor nog meer leuke babykleding op http://www.hema.nl.

Geplaatst door HEMA op woensdag 16 maart 2016

Bij een vrolijk Pasen hoort feestelijke nail art. Tover je nagels om tot paaseitjes met de tutorial van Olga op ons blog. http://blog.hema.nl/tutorial-voor-feestelijke-paasnagels

Geplaatst door HEMA op woensdag 16 maart 2016

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s