Joost mag het weten

Gepersonaliseerde communicatie is helemaal op jou (en je koopgedrag.. cookies.. likes..) gericht. Maar dit is weer eens wat anders! Laatst kwam ik het volgende tegen: communicatie die gericht op mensen die Joost heten.

Screenshot_2016-03-31-20-09-33-1

Srprs.me, een bedrijf dat reizen verkoopt waarbij de bestemming van te voren nog een ‘surprise’ is, geeft aan dat ‘Joost het mag weten’. Op deze advertentie reageerden heel wat mensen en hierbij noemde natuurlijk iedereen hun eigen Joost in een tag.. Het is leuk bedacht, maar is dit niet juist tegen hun concept van ‘verrassingsreizen’ in?

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s