Appelsientje kiest voor een ‘echte reclame’

Appelsientje wil zijn claim ‘100% puur sap’ in de nieuwste reclamecampagne onderstrepen met commercials die ‘net echt’ zijn, ook puur dus (zie alle vier de commercials door dit bericht heen, inclusief full credits). Gezinnen kregen een camera mee en filmden hun eigen ontbijtsituatie.

Door een aantal gezinnen te vragen zelf een week lang hun eigen ontbijtsituatie te filmen, en het beeldmateriaal vervolgens te gebruiken om een commercial van te monteren, ontstaat een meer waarheidsgetrouwe weergave van de werkelijkheid, is de gedachte.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s